Pretraga IT firmi iz Republike Srbije

Savnicka 45/12

Broj zaposlenih: 2 - 15

Matični broj: 21500755

Apricot Jam

Idemo dalje!

Pretežne delatnosti u oblasti programiranja

  • Programiranje novih softverskih proizvoda po zahtevu klijenata
  • Implementacija i prilagođavanje gotovih softverskih proizvoda

RPA, IoT, Analytics, Premium Outsourcing

Softverski proizvodi opšte namene

  • Softver za razvoj aplikacija (Application Development Software)
  • Softver za poslovnu inteligenciju (Business Intelligence Software)
  • Softver za upravljanje poslovnim procesima (Business Process Management Software)
  • Softver za upravljanje klaudom (Cloud Management Software)
  • Softver za analitiku podataka (Data Analytics Software)
  • Softver za vizualizaciju podataka (Data Visualization Software)
  • Softver za planiranje resursa preduzeća - ERP (ERP Software)
  • Softver za upravljanje terenskim uslugama - FSM (Field Service Management Software - FSM)
  • Softver za upravljanje zalihama (Inventory Management Software)
  • Softver za upravljanje IT imovinom (IT Asset Management Software)
  • Softver za IT razvoj (IT Development Software)
  • Softver za upravljanje informacionim tehnologijama (IT Management Software)

Robotic Process Automation, Internet of Things

Uslužne delatnosti u oblasti programiranja

1 Web, Mobile & Software Dev

  • 1.7 Izrada skripti i pomoćnih alata (Scripts & Utilities)
  • 1.9 Razvoj internet rešenja (Web Development)
  • 1.10 Razvoj ostalog softvera (Other - Software Development)

2 Data Science & Analytics

  • 2.2 Ekstrahovanje podataka (Data Extraction/ETL)
  • 2.3 Prikupljanje i menadžment podataka (Data Mining & Management)
  • 2.4 Vizualizacija podataka (Data Visualization)
  • 2.7 Obrada i analiza podataka - ostalo (Other - Data Science & Analytics)

PowerBI

3 IT & Networking

  • 3.1 Administracija baza podataka (Database Administration)
  • 3.5 IT i umrežavanje - ostalo (Other - IT & Networking)

5 Admin Support

  • 5.1 Unos podataka (Data Entry)
  • 5.3 Menadžment projekata (Project Management)

BCM ISO 22301, ITILv4, Scrum

6 Customer Service

  • 6.1 Korisnička podrška (Customer Service)
  • 6.2 Tehnička podrška (Technical Support)